Рефлексія


Модуль 10 - 11

Тепер, коли я визначив очікування та цілі навчання за обраною темою , всю увагу у цьому модулі сфокусовую  на необхідні педагогічні технології та прийоми навчання задля досягнення цих цілей. Я спланував, як буду вивчати обрану тему в своєму класі та створив  інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів. 
Я поділився з колегами та іншими учасниками тренінгу створеними планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових мого Портфоліо я  з’ясував, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів. 
Модуль 9
Я отримав пропозиції та коментарі  від колег, які допомогли мені удосконалити мою  стратегію оцінювання учнів.
Модуль 8
 Я дізнався, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Модуль 7
Я поділився ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів. Презентував  приклад учнівської презентації, публікації.
Модуль 5,6
Протягом цього модуля я  знайшов і зберіг  Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми,  дізнався , як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Також розглянув шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчився правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. 
Модуль 3,4
 У цьому модулі я розпочав  процес планування обраної теми з того, що визначив, які саме державні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з цих вимог, я встановив навчальні цілі та важливі питання обраної теми.
Модуль 1,2
 Я з'ясував для себе цілі та завдання тренінгового курсу Інтел "Навчання для майбутнього", ознайомився з основними ресурсами тренінгу:посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником.
  Я із колегами обговорив  шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття. Систематизував свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології.

Комментариев нет:

Отправить комментарий